А вот какаято тенденция на Айсе и не только у меня

Покупают фотографию 21/01/2013 потом 30 янворя они вдруг решают что им эта фотография не подходит и забирают обратно деньги

Это в порядке вещей?

тоесть покупателю нужно понять 10 дней подходит фотография или не подходит?
Тоесть 10 дней они Юзали по полной эту фотографию в презентациях или ещё где на банере и мало еще где а потом типа ой сори нам хватило 10 дней понять что эта фотография не та)))) Это мягко сказать некрасиво со стороны Айса такая политика по отношению к фотографам, на айсе есть функция простотра всех деталей фотографии со 100 % увеличением ...смотрите и думайте .... а потом покупайте
This is in reference to the file downloaded on _Jan21_____ for the amount of $_1.60___
There are a number of reasons why a purchased file may be refunded:
• Accidental/Duplicate download
• Unauthorized or improper use of a credit card
• Incorrect size/format/license purchased
As per our terms and conditions, the client has been advised of their obligations under the Content License Agreement and agrees to the following:
1. They have destroyed the product (including all copies). Any failure to destroy the product or any use of the product will constitute an infringement of the intellectual property rights of iStock and the contributing artists.
2. They have not used or copied the product in any way for any purpose whatsoever.
3. They have not made derivative works from the product.
4. They have not transferred the product to or permitted the product to be used or copied by a third party.
Please note that due to the high volume of daily transactions, we will be unable to provide additional clarification on the refund performed.
Rest assured that measures are always taken when licenses are withdrawn and images deleted – any subsequent unlicensed usage will liable to legal action and penalties, as with any unlicensed use of an iStock file.